کجایی دقیقا...


شبگرد تنها

الان کجاییــــــــــــــــــ دقیقا...

هه...
به دلم بد افتاد یه دفعه از خوابـــــــــــ پریدم

 

الان کجایی دقیقا
بی خیال ما هرجا هستی بدون من خوش باش عزیزم
من که دیگه زندگیم رفتش به باد اما تو کنار زندگیتــــــــــــــــــ راحت بخواب
زنگ پشت زنگ منم پشت خطت
جواب بده ببین چطور افتادم به دست و پاتـــــــــ

 

من یکی بودم از تو خوش تر
بهت گفته بودم فقط به تو گرمه پشتمــــــــ
هنوز بعضی وقتا جای خالیت حس میشه بغلم
چطور دلت اومد بری خم شد کمرم

همه چی تموم شد دروغ بود حرفاتـــــــــ به من
بذار این دفعه حرفامو اشکام بگن

 

که سر عشق تو بود من بد نام شدم
تا حرف میزدم میرفتش اخماتــــــــ تو هم

 

بگو لعنتی چی شد یه دفعه
که دلم یه دفعه دل تورو زده
بگو شاید توام یکم خالی شی

 

هنوز جای پاهاتـــــــــ یه زخم رو دلمه

میدونم شادی الان کنارش لم مستـــــــــ رو تخت و داغی الان

 

همیشه همین بود
بهونه هات واسه من تو خوشیها پای ثابت دیگران

 

هــــــــــه...
 نشد فقط یه بار بهم توجه کنیــــــــــ
من دنبال تو، تو دنبال تنوع بودی
حتما اونم وقتی میپرسه منو دوس داری
 میگی خیلی بیشتر از اونی که تصور کنی
 دِ همینا، همینا میره توی مخم
به جون خودتـــــــــــ فقط میریزم تو خودم
 مگه تو نبودی دستامو سفت گرفتی
 گفتی به اسمتـــــــــ قسم ولت نمیکنم

 

ولی گذشت سه سال و برنگشتی
 هر چی گشتیم باز بهم رسیدیم
اشکامو دیدی صدامو شنیدی
 اما هنوزه، هنوزه بازم برنگشتی

 

از اولشم چشم ازت آب نمیخورد

 از اولشم این رابطه کاش نمیشد
 من تو آلان جداییم از هم کاش از اول یه دوستی ساده میشد
 اینارو نگفتم که بگی هنرمندیــــــــــ
 نه نمیخونم نمیگم که برگردی
هرکی ندونه دیگه خودتــــــــــ بهتر میدونی

 

که کنار من قد علم کردی
 به هر قیمتی شد واستــــــــــ کم نذاشتم

 

وقتی با تو بودم رو کسی دستــــــــــ نذاشتم
 من تورو میخواستم فقط بخاطر خودت
 مثل بعضی ها رو چیزی چشم نداشتم
 آره سر تو جوونیم حروم شد و رفت
 دِ بالاخره آخرش تموم شد نه
 فقط فک نکن با همه ای با کلاسی

 

براش ارزش نداری وقتی با لباسی...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 23 دی 1394برچسب:,ساعت13:58توسط NaNa | |